Creditsafe har lansert et nytt salgsverktøy – Sales Joe

Nyhet fra Creditsafe

23. mai 2017

Vi har lansert ett nytt salgsverktøy – Sales Joe

Vi lanserer Sales Joe for å hjelpe salgsorganisasjoner å få nye kunder og øke nysalget. Verktøyet hjelper bedriftene å bygge effektive salgskampanjer og skape lister med nye leads basert dagsfersk bedriftsinformasjon.

Ubegrenset informasjon om alle bedrifter i Norge

Med Sales Joe får brukerne ubegrenset tilgang til over 1.8 million kontaktpersoner fra 1.1 millioner norske bedrifter. Det gjør det mulig for salgsteam å få en fullstendig oversikt over kampanjer, leads, salgsmuligheter og faktiske salgsresultater, både på individ- og teamnivå. Verktøyet gir muligheter for å segmentere de beste leadsene ut fra bransje, geografi, risikonivå, antall ansatte og omsetning.

Bedre salgsprognoser

Fordelen med Sales Joe er at alle leads kan samles på ett sted. Dette gjør det enkelt å organisere alle daglige aktiviteter i ett felles brukervennlig verktøy. Hver salgskampanje kan inkludere egne kommentarer både på individ- eller teamnivå. Hver salgsleder kan dele ut oppgaver og mål til sine salgsteam for å følge opp leads og sjekke avsluttede salg.

For salgsteam som jobber internasjonalt

Utover at at Sales Joe kan brukes av hele organisasjonen, fra marketing til selgere og KAM, kan verktøyet også brukes internasjonalt. For de som selger til utlandet eller ønsker å ekspandere utover Norge går det for eksempel an å kontakte bedrifter i Sverige, Tyskland og USA. Og selvsagt med samme høye kvalitet på bedriftsinformasjonen.

Sales Joe hjelper deg å følge og måle resultater på ett og samme sted! Det er et salgsverktøy som passer alle typer bedrifter og organisasjoner, enten du har 1 eller 10 ansatte.

Sandra Andersson, pressekontakt

[email protected], +46 700 30 36 37