Norske Creditsafe har verdens største foretaksdatabase

Nyhet fra Creditsafe

Publisert 22. februar 2019

Norske Creditsafe har verdens største foretaksdatabase

Etter nylig å ha lagt til åtte land på hjemmesiden, har det norske kredittopplysningsbyrået Creditsafes foretaksdatabase blitt enda større – og består nå av hele 320 millioner foretak online.

Creditsafe har tidligere lagt til landene Argentina, Chile, Japan, Algerie, Iran, Irak, Tunisia og Libya i den globale databasen. Dette innebærer nå at kredittopplysningsbyrået har flere foretaksrapporter online enn noen konkurrent på verdensbasis.

- De siste årene har vi hatt et stort fokus på å utvikle vår globale database til å inneholde både flere land og flere foretaksrapporter. Vi er stolte av å kunne tilby et så bredt spekter av internasjonale kredittrapporter, og mener selv vi er blant de beste i bransjen på nettopp utland,» sier daglig leder i Creditsafe, Per Fjærestad.

Creditsafes globale database er den mest omfattende og raskest voksende på markedet, og oppdateres over én millioner ganger per dag med informasjon fra flere tusen kilder. De etterspurte kredittrapportene leveres øyeblikkelig 99,9 % av tiden, og over 40 % av kundene benytter seg daglig av selskapets tjenester for utlandsopplysninger.

- Vi har alltid jobbet på tvers av landegrensene, og i tillegg til å bygge opp egne databaser har vi inngått en rekke strategiske samarbeid. Det at vi våger å ekspandere i nye markeder, er én av grunnene til at vi har et så godt internasjonalt tilbud, utdyper Fjærestad.

De siste årene har vi hatt et stort fokus på å utvikle vår globale database til å inneholde både flere land og flere foretaksrapporter. Vi er stolte av å kunne tilby et så bredt spekter av internasjonale kredittrapporter, og mener selv vi er blant de beste i bransjen på nettopp utland.

sier Per Fjærested,
Daglig leder i Creditsafe
Global dekning

Over 100 land online

320 millioner foretak online

100 000 kunder

250 000 brukere

1500 ansatte

Kontor i 18 land

[email protected], 977 89 589

[email protected], +46 (0) 700 30 36 37

Behov for å kredittsjekke bedrifter i utlandet?

Alle internasjonale kredittrapporter er tilgjengelig online gjennom én portal.